Metalik karmin u boji (budi trend pre trenda)

Marina Bubnic 4 23:46
Ćao drage,

Za danas sam pripremila jedan simpatičan post inspirisan kolekcijom metalik karmina Kat von D koja bi trebalo uskoro da bude lansirana. S obzirom da najverovatnije neće stići u Srbiju te ćemo morati da je jurimo online, dok se to ne dogodi, spremila sam jednostavan tutorijal kako da dođete do dostojne zamene. Eto, čisto malo predaha od mojih iscrpnih pisanija ;)
Teget boja: Oriflame Very Me krejon u nijansi Double Trouble;
Zelena boja: She Stylezone Kohl Kajal u nijansi 007
Crvena boja: Aura Lipliner u nijansi 51
Pomenjuta kolekcija će sadržati 10 nijansi dugotrajnih tečnih metalik karmina, a u saopštenju Sephora brenda stoji da će se pojaviti na njihovim policama početkom avgusta. Neke od nijansi uključuju: teget, zelenu, ljubičastu, crvenu i crnu.

Ovo gore što vidite je moj pokušaj prikazivanja nekih od nijansi, pre i posle "metaliziranja". Kao podlogu sam stavila svoju grožđanu mast (koju spominjah u prethodnim postovima), a zatim nanela krejone u različitim bojama.
Iako već odavno postoji praksa da se pravi metalik karmin mešanjem sa metalik senkom za oči, na tržištu se pojavio proizvod koji olakšava taj proces, uz to i pruža glossy efekat ustima i intenzivira boju (pored toga što joj daje metalik sjaj).


Taj proizvod (slika iznad) je jedan divan metalik sjaj za usta, mirisa čokolade i umerene lepljivosti. U pitanju je Essence Lipgloss on Top (metallic). Pored ove nijanse postoje crna i holografsko roze. Na veliku žalost, ja nisam naišla na ovaj proizvod u našim radnjama. Pazarila sam ga putem Limundo portala za svega 100 dinara, a na njemu je stajala nalepnica sa cenom od 1.95 eur. Kako bilo, veoma je jeftin a za te pare pristojno služi svrsi.

Sam proces pravljenja metalik karmina uz ovaj proizvod je jednostavan - stavite izvesnu količinu sjaja na ruku, uzmete vašu četkicu za usta (ja sam koristila četkicu za senku iz kolekcije Avon 4-in-1 Eye & Brow Wand jer je previše mala za oko, a sasvim dovoljno čvrsta za usta) i premažete preko već nanete boje na ustima. Ako umesto krejona mešate sa karminom, možete da sastružete deo karmina i mešate zajedno sa sjajem na ruci, ili na nekoj paletici (pogotovu ako imate mušteriju). Na taj način će boja biti kompaktnija. Ovaj način je bolji od korišćenja metalik senke za oči jer ne suši usta i daje im sočan sjaj.

Što se mene tiče, ovo će mi biti dovoljna zamena dok se ne dočepam gore pomenute kolekcije. Vama toplo preporučujem ovo rešenje ako volite kao i ja da eksperimentišete sa bojama na ustima, a pritom ih i prošetate ;)

Dakle, opšti utisak:

Tekstura: 4/5
Postojanost: 3/5
Lepljivost: 4/5 
Miris: 5/5 (volim miris čokolade, šta ću)
Nega: 3/5
Odnos cena-kvalitet: 5

Nadam se da vam se svidela ova mini recenzija. Ako imate sugestije ili kritike, molim vas da ih napišete u komentaru ili ih pošaljete na moj e-mail.


Hvala vam na poseti!

Pogledajte moj portfolio ovde.
Pridružite mi se na Fejsbuku ovde.
Pridružite mi se na Instagramu ovde.
Pridružite mi se na Tviteru ovde.

Related Posts

uradi sam 4553823583529794514

4 comments

Super post, super ideja, obizavam da mesam proizvode i isprobavam razlicite kombinacije. Teget-ljubicasta boja razbija!

Hvala ti draga! <3 Obožavam ljubičastu, fantazija prava :)

Tvoj post me svaki oduševi, definitivno ću probati i ovo .Obožavam se igrati sa šminkom.

Da znaš da si mi ulepšala dan sada :) <3

Постави коментар

Омогућава Blogger.

Истакнути пост

Kada James Bond bira šminku... (recenzija i brošura)

Negde u julu tekuće godine obradovao me je mejl u kojem me tim Sephora-e poziva na blogersko druženje na kojem će predsta...

Search

Editorijali (klik na sliku)

TOP 5 postova

podrška

Prati me putem Bloglovin

Prati nove objave putem email-a

About

Find me on BlogFeedNews.com

hvala vam!