Dan državnosti look (ili šta uraditi ako ste propustili Dan zaljubljenih)

Marina Bubnic 9 19:45
Drage moje,

Ovaj šaljivi naslov najpre aludira na moju nepostizivost da okačim post juče, a potom na moju rešenost da ga okačim danas. Ne gajim neko ekstra rodoljubivo osećanje prema Danu državnosti, ali ako ga vi slavite, onda je ovaj post dvostruko koristan.

Imala bih štošta da kažem u uvodu povodom slavljenja ovog "mini-praznika", ali mislim da moje pojmovne moći ne dosežu toliko daleko da mogu da pronađem nit koja bi ovu priču povezala sa šminkanjem. Stoga, ostaviću teoretisanje za neko inspirativno kafenisanje ili trenutke pijanog bulažnjenja :D

Umesto takvog uvoda (na vašu veliku sreću), želim da počnem sa disciplinom koja po meni predstavlja  umetnost u najčistijoj formi  -  balet. Taj magični spoj igre, glume i muzike, nastao je iz renesansnih dvorskih svečanosti u Italiji i Francuskoj. U meni je oduvek budio romantično osećanje, kako zbog bajkovite atmosfere koju tvore scenografija, muzika i kostimi (po najviše baletske haljinice), tako i zbog gracioznih, a često i nadljudskih pokreta, satkanih od ljubavi, uzbuđenja i bola.
Kako bih se iskupila za jučerašnji dan, predstavljam vam nekoliko strasnih i romantičnih sekvenci naših baletskih predstava, u nadi da će u vama probuditi to ekstatično osećanje koje bi trebalo da osetite na Dan zaljubljenih. Takođe, savetujem vam da bacite pogled na baletski repertoar naših pozorišta i, ako ste propustile Dan zaljubljenih iz nekog razloga, proslavite isti uz neku od predstava.
Ana Pavlović i Jovan Veselinovic u baletu "Aleksandar" (Izvor: youtube.com/channel/UCZ9SuDUTUDuFvho9SdnRpcg)

Ashen Ataljanc, Dejan Kolarov i Milan Rus u baletu "Songs" (Izvor: youtube.com/channel/UCNohatbTxXb5vISeuhKgNpA)

Aleksandra Bibić i Milan Rus u baletu "Kraljica Margo" (Izvor: youtube.com/channel/UCkonycb3Vbki1lysEHAllhA)


Pored navedenih, bacite pogled i na 2 sledeća linka koja mi iz nekog razloga Blogger ne dopušta da postavim kao video:

A sada jedan momenat besramne samopromocije - ako poželite da otkrijete šta se krije iza čarolije najpoznatijeg baleta na muziku Čajkovskog - "Krcko Oraščić", ili da saznate kako se stvarala haljinica "svevremene princeze" - balerine, možete to učiniti nabavkom svog primerka Politikinog zabavnika (27.02), odnosno Malog politikinog zabavnika (1.03) ;)

No, vreme je da pređemo na glavnu stvar. Ovo je verovatno najjednostavniji look od svih predstavljenih look-ova, i nadam se da će vam se svideti. Brzo se postiže i sasvim je dovoljno efektan za večernji izlazak. Naravno, ko voli, može ga prošetati i danju.

1. Lice - Za podlogu sam koristila Aura Prime me!, za puder Aura Cover me! tečni puder u nijansi Beige sa kapljicom ulja semenki grožđa, kao matirajući puder Physicians Formula Mineral Wear, a za rumenilo i blagu konturu Sleek Face Form u nijansi Light. Moram da napomenem da je Aurin puder dosta varljiv. Iako je nijansa bež i na mom licu je delovala tako, kada sam se pogledala na dvenom svetlu, izgledala je blago rozikasto i tamnije od vrata. To sam rešila upravo mešanjem sa uljem i sa spomenutim matirajućim puderom koji je beo; međutim. mat. puder se brzo stopi sa tečnim puderom i daje ujednačenu idealnu nijansu. Stoga, eto ideje kako da iskoristite pogrešnu nijansu pudera.

2. Oči - Baza je i ovoga puta bila iz  Sleek i-Divine palete prajmera za senku, samo u zelenoj nijansi. Senka koju sam koristila za kapak i ispod kapka jeste predivna tamno zelena nijansa pod nazivom Fern iz Sleek i-Divine Ultra Mattes V2, a za poveću površinu od ugla kapka metalik lila nijansu iz Nouba 133 palete (druga s desna u produženom delu, vidi paletu na linku ovde). Na zeleni deo senke na kapku stavila sam malo Essence XXXL Shine Lipgloss u bezbojnoj nijansi Pure Chic kako bih pojačala efekat. Na waterline je išla Golden Rose olovka u nijansi 312. Maskara koju koristih ovog puta je Avon Super Shock u crnoj nijansi.

3. Obrve - Pošto mi se mnogo svidelo kako mi stoje svetlije obrve, uradila sam isto kao u prethodnom look-u, ovde. U koraku kada završim senku i obrve, obavezno stavim Avon Setting Spray, iako ponekad zaboravim da napišem. Savetujem, još jednom, da stavljate samo na te delove a nikako na celo lice jer je sam sprej na bazi alkohola i isušuje kožu. 

4. Usta - Karmin korišćen ovoga puta je isti onaj koji koristih u Novogodišnjem look-u II deo, samo što sam na njega dodala onaj metalik efekat koji objašnjavah kako da postignete ovde, uz pomoć Essence Lipgloss on Top.

Toliko od mene za ovaj post. Nadam se da vam se svideo ovaj look i da ćete i vi malo da eksperimentišete sa ovim bojama. Ako imate neku sugestiju ili kritiku, slobodno je napišite u komentaru, ili mi pošaljite na e-mail.



Hvala vam na poseti!



Pogledajte moj portfolio ovde.
Pridružite mi se na Fejsbuku ovde.
Pridružite mi se na Instagramu ovde.
Pridružite mi se na Tviteru ovde.

Related Posts

Makeup Looks 1379591938433636309

9 comments

Interesantan look za dan državnosti! hehehehehe...moram priznati da me je zaintrigirao naslov da vidim o čemu se radi! :-)) Pažnju mi je, međutim, odvukao balet pa sam se udubila u gledanje...baš mi je prijalo za promenu, ne znam kad bih se sama setila da pogledam tako nešto.

Usne mi se pravoooo svidjaju!!! :D

Hihih drago mi je ^^ Balet je moja velika strast, te mi je drago što sam našla način da ga inkorporiram u celu priču ;) Uživajte <3

Onda pod obavezno da nabaviš karminčić ;) Hvala tii <3

Hvala draga, biće toga još <3

Аутор је уклонио коментар.

Meni je ovaj post genijalan. Na dan zaljubljenih, državnosti ili bilo koji drugi.
Volela bih da su fotke look/a malo veće :).

Hvala ti dušo puno! <3 Fotke se mogu malo povećati klikom na njih, ali opet nisu tako dobrog kvaliteta. Radim na tome da nabavim dobar aparat, a to će se valjda desiti početkom marta ;)

Постави коментар

Омогућава Blogger.

Истакнути пост

Kada James Bond bira šminku... (recenzija i brošura)

Negde u julu tekuće godine obradovao me je mejl u kojem me tim Sephora-e poziva na blogersko druženje na kojem će predsta...

Search

Editorijali (klik na sliku)

TOP 5 postova

podrška

Prati me putem Bloglovin

Prati nove objave putem email-a

About

Find me on BlogFeedNews.com

hvala vam!