Šminka za zrelu kožu

Marina Bubnic 2 02:36
Drage moje,


Na današnji dan sam odlučila da postavim jedan malo specifičniji tutorijal, uz pomoć jedne posebne dame, moje mame. Njoj puno znači Božić, stoga ovaj tutorijal nije mogao da bude nijedan drugi dan (sem možda za njen rođendan) no danas. Imala sam puno poteškoća da ga realizujem jer sam nailazila na stalna odbijanja, ali napokon je popustila i dopustila mi da se igram. Naravno, tu nije kraj. Ni sama saradnja nije išla glatko i sastojala se u čestim kompromisima - sa moje strane! :) No, kako bilo, obe smo zadovoljne krajnjim rezultatom i zato vam ga sada i predstavljam. 
(Klik za uvećanje)
Kao što primećujete, ovoga puta sam se odlučila za malo drugačiji prikaz, mahom zbog toga što imam samo jednu sliku ovog look-a, ali i da biste imali na jednom mestu glavne proizvode koje sam koristila. 

1. Lice - Pošto je kod šminkanja starije kože najbitniji tretman lica, ovoga puta počinjem sa licem kao prvom stavkom. Koža moje mame je mešovita, sa izraženom kuperozom na obrazima, što je normalno izluđuje. Stoga, veoma je bitno umiriti, prokrviti i hidrirati kožu. Premazala sam joj lice čajem od žalfije sa dodatim glicerinom, zatim dobro utrljala ulje semena kajsije koje blagodarno utiče na zrelu kožu. U nezi starije kože može pomoći i domaći sapun sa velikim udelom svinjske masti ili loja, te ako nemate neku od ovih opcija, nabavite ovaj sapun (napravite ili vam mogu ja napraviti ;)) Dalje, na T zonu sam nanela Aura Prime me! prajmer, prvenstveno jer je na bazi vode a i jer deluje lagano na koži. Favorit moje mame, što se tiče pudera, jeste Rimmel Stay Matte jer, pretpostavljate, dobro pokriva kuperozu. I ne samo to, dobro pokriva i braon krugove ispod očiju. Ali, ja sam ipak za ekstra pokrivanje tih problematičnih delova ispod očiju dodala malo Estee Lauder Double Wear korektora. S obzirom na mamino priridno rumenilo, ovoga puta sam izbegla nanošenje veštačkog, te sam joj stavila samo blagu konturu i to koristeći Naked nijansu iz UD Naked palete, uz pomoć Real Techniques Contour Brush. Kao finish nanela sam jedan divan mineralni puder, Physicians Formula Mineral Wear (pisaću o njemu uskoro). Za sve ovo, sem za konturu, koristila sam Real Techniques Miracle Complexion Sponge.

2. Oči - Kao bazu sam koristila UD Primer Potion, zatim preko celog kapka nijansu Naked iz UD Naked palete, uz pomoć UD Karma BrushUz koren trepavica išla je nijansa Buck iz pomenute palete, naneta u smadži stilu uz pomoć Real Techniques Brow Brush, a potom izvučena kao ajlajner (tanja) linija uz pomoć nakvašene Real Techniques Fine Liner Brush. Na ugao oka sam nanela nijansu Sin, a ispod obrve nijansu Virgin iz pomenute UD palete. Mama ima dobre prirodne obrve, tako da sam ih samo malo očešljala i osenčila uz pomoć Rimmel Professional olovke za obrve (ima češljić na kapici). Omiljena maskara moje mame je Max Factor 2000 Calorie u nijansi Black Brown, stoga morala sam da ispoštujem njenu želju. Nisam stavljala maskaru na donje trepavice, jer smatram da jako loše stoje starijim gospođama. Savetujem, takođe, da pri ovakvom šminkanju nikako ne koristite crnu senku, ajlajner ili maskaru jer je takav izgled preoštar i učiniće da vam mame liče na veštice :D 

3. Usta - Iako nisam pobornik sjajeva, pogotovu ne na zreloj koži, i ovde sam morala da popustim. Mada, moram priznati, nije ispalo tako loše. Sjaj u pitanju jeste Estee Lauder Pure Color Frivolous Pink, koji sam koristila i o kome sam pisala detaljnije u jednom od prethodnih postova, i to ovde. On sam nije u boji, već mu boju pruža šimer, koji opet nije preterano koncentrovan. Zbog toga usta izgledaju blago rumeno i zdravo, baš kao što je i potrebno zreloj koži. 

To bi bilo sve od mene za ovaj post. Nadam se da vam se svideo i da ćete dobiti inspiraciju kako da našminkate vaše mame. Povedite računa o njima, nemojte im dozvoliti da prolaze kroz preterano stresne situacije, apelujte na njih da smanje nikotin (ili alkohol), jer posledice se najpre vide na koži. Takođe ih usmerite ka prirodnim rešenjima za negu kože, jer tako će jedino biti sigurne da ne štete dodatno sopstvenoj koži. Meni preostaje još samo da vam poželim svima ~ Srećan Božić ~uz jednu prigodnu sličicu našeg kućnog aranžmana.

Hvala vam na poseti!

Pogledajte moj portfolio ovde.
Pridružite mi se na Fejsbuku ovde.
Pridružite mi se na Instagramu ovde.
Pridružite mi se na Tviteru ovde.

Related Posts

Saveti i preporuke 5186416474379436078

2 comments

Ovo su odlični tekstovi! Precizni, ne opterećuju, vrlo stručni! U ovom postu našla sam sjajne fore za sebe. Čestitam! :)

Hvala Vam puno!!! Trudiću se da nastavim u tom pravcu :)

Постави коментар

Омогућава Blogger.

Истакнути пост

Kada James Bond bira šminku... (recenzija i brošura)

Negde u julu tekuće godine obradovao me je mejl u kojem me tim Sephora-e poziva na blogersko druženje na kojem će predsta...

Search

Editorijali (klik na sliku)

TOP 5 postova

podrška

Prati me putem Bloglovin

Prati nove objave putem email-a

About

Find me on BlogFeedNews.com

hvala vam!