"Artsy" glitter look

Marina Bubnic 8 20:45
Ćao društvo,

Ovoga puta pišem jedan post kao odgovor na temu Glitter Make up Challenge, koja je postavljena u FB grupi Makeup challenges ~ Balkan bbloggers. Look je u suštini jednostavan, ali zahteva dosta senčenja i dobro svetlo (koga skoro nikad nema). Nisam ga planirala, ali mi se nekako nametnuo kada sam krenula da šaram po očima. Svesna sam činjenice da je look nenosiv (u većini situacija), ali i da može da bude interesantan i inspirativan nekome. Najžalije mi je što ove ideje retko kada mogu da uslikam dobrim aparatom, jer ipak dobar aparat može da prikaže i one najsuptilnije finese zbog kojih je neki look poseban. 

Ako se pitate gledajući ovu sliku da li je sve u redu sa kalibraciojom vašeg monitora, rećiću vam da jeste. Kontura je namerno bordo (ljubičaste) boje, a hajlajt zlatan :) Pred vama je samo jedna slika jer smatram da je na njoj najbolje uhvaćen ugao - dobro se vide svetlosni akcenti i senke, mešavina senki na očima, i karmin. Pa da počnemo...

1. Oči - Kao što vidite na slici, korišćene su dve palete. Od unutrašnjeg ugla oka, pa do 1/3 nanela sam 2. nijansu (metalik ljubičasta) u 1. redu Sleek Original palete, sa vlažnom Catrice Gel liner četkicom. Njome sam takođe izvukla deblju prenaglašenu "mačkastu" liniju. Od 2/3 pa do kraja kapka nanela sam nijansu Half Baked iz UD Naked palete. Moram da kažem da mi je to jedna od najlepših i najpigmentovanijih zlatnih nijansi koju sam probala. Na prvu 1/3 oka nanela sam Aura ljubičasti gliter, uz pomoć RT Accent Brush koju sam prethodno umočila u nekoliko kapi Oriflame Perfecting prajmera. Na ostatak sam nanela Aura zlatni gliter na isti način. Mogu vam reći da je držalo veoma dobro pošto se prajmer brzo "osušio" i lepo povezao gliter. Nakon toga sam povukla  smadži liniju iznad kapka, po nosu,  pa do kraja kapka sa RT Base Shadow Brush. Uz pomoć drugog (lajner) dela  Catrice četkice izvukla sam blagu liniju po prevoju kapka i uz trepavice na donjem delu oka. Za tu priliku mešala sam crnu i ljubičastu nijansu iz gorepomenute Sleek palete. Ispod obrva, na početak oka kao i na ovaj uzak deo izmedju dve crte na kraju oka , nanela sam mešavinu Half Baked i Sidecar nijansi iz UD palete. Ovoga puta sam koristila Catrice Limited Edition veštačke trepavice i Duo lepak. Kao finiš, nanela sam Avon Setting Spray, ali samo na oči i obrve. Na taj način sam sigurna da će šminka ostati netaknuta.

2. Za obrve, pogledaj post ovde. Jedina razlika je što su produžene sa obe strane.

3. Lice - Umila sam se hladnom vodom, pa potom po običaju, dodatno hidrirala lice uz pomoć čaja od kamilice i glicerina. Na T zonu sam nanela Sleek Control Shine & Prime prajmer (zaista fenomenalan), a potom Aura Cover me! tečni puder u nijansi 104 Beige.
Zatim je usledilo senčenje uz pomoć RT Base Shadow četkice, RT Contour četkice i prstiju, a uz korišćenje iste jubičaste nijanse koju sam stavljala na oči, i iste mešavine zlatnih nijansi koje sam koristila za akcente na očima (iznad jagodica, po konturama nosa, usta, po čelu...)

4. Usta - Karmin koji sam koristila ovde je moj dugo očekivani dragulj, tamno ljubičasta nijansa iz NYX kolekcije tečnih mat ruževa, pod nazivom Transylvania. Karmin ima formulu "dugotrajnog ruža", što znači da se brzo suši na ustima i ponaša kao tetovaža. Nedostatak mu je, kao i većini tamnih nijansi, što kada krene da se skida ostaje u usnim crticama i onda zaista i izgledate kao da ste pili krv :D Način da se to izbegne jeste da pređete olovkom u sličnoj boji preko celih usta pa da tek onda nanesete karmin.

Toliko od mene za danas. Ako ste se i vi igrali sa nekonvencionalnim bojama za konturu ili pokušate to da uradite, veoma bih volela da vidim vašu ideju, te vas ovim putem pozivam da ostavite link ka vašem look-u u komentaru. 

Hvala vam na poseti!

Pogledajte moj portfolio ovde.
Pridružite mi se na Fejsbuku ovde.
Pridružite mi se na Instagramu ovde.
Pridružite mi se na Tviteru ovde.

Related Posts

Makeup Looks 7289696737971855040

8 comments

Najveca mana posta je sto ima samo jednu sliku, a look je taako dobar!
Ti me odusevis svakim makeup-om sve vise! Svaka cast!

A ja se oduševim ovakvim komentarom i to me inspiriše da budem bolja :) Hvala od <3 :3 A i da, još jedan razlog zašto je samo jedna slika je i taj što sam odradila samo jednu stranu lica hehe, pa onda nemam mnogo izbora. Bejah malo lenja, priznajem.

Fenomenalno izgleda i sviđa mi se kombinacija ljubičasto-zlatno na licu. :)

Hvala ti puno, puno draga <3 ^_^

Sjajno izgleda, samo bih volela da ima još neka slika :)

Hehe hvala ti puno <3 A za slike, iskreno, i ja bih :D Ova mi je delovala najbolje i uhvatila sam sve sto sam htela. Ostale su nekako falicne. Mozda ubacim pojedinacne delove lica naknadno.

Анониман 21. јануар 2015. 17:22

ja čekam te naknadne slike :D

Ju ja zaboravila xD Bice uskoro!

Постави коментар

Омогућава Blogger.

Истакнути пост

Kada James Bond bira šminku... (recenzija i brošura)

Negde u julu tekuće godine obradovao me je mejl u kojem me tim Sephora-e poziva na blogersko druženje na kojem će predsta...

Search

Editorijali (klik na sliku)

TOP 5 postova

podrška

Prati me putem Bloglovin

Prati nove objave putem email-a

About

Find me on BlogFeedNews.com

hvala vam!