Plave senke i nijanse iz moje kolekcije

Marina Bubnic Reply 22:27
Iz nekog neobjašnjivog razloga ispostavilo se da imam veliki broj senki koje imaju plavi ton. Nisam preveliki ljubitelj, iako u teoriji senke tog tona idu lepo uz braon oči, što je slučaj sa mojim očima. Ipak, naišla sam na nekoliko koje volim, pa makar da ih mešam sa drugim tonovima ili ipak izvlačim ajlajner sa njima. U prilogu sledi prikaz nijansi sa komentarima koji se odnose isključivo na lični doživljaj. Napomena: moja koža je klasik bež boje.

Plave senke u paletama

1. Prva i druga nijansa nalaze se u Sleek Original paleti, divno su pigmentovane ali i sa dosta šimera. Prva je između tamnije zelene i plave, a druga je sa malim primesama zelene boje. Treća boja je iz prelepe Guylond Paris palete, a zove se Midnight Blue i zaista je te boje. Sasvim je fino pigmentovana i definitivno najkonkretnija tamno plava boja od ponudjenih. Četvrta boja nalazi se u Sleek Showstoppers paleti, takođe je dobro pigmentovana, ali opet sa dosta šimera. Boja je izmedju plave i sive, i ima tu osobinu da u zavisnosti od odeće koju nosite istaknete sivi, odnosno plavi ton. Poslednja boja na ovom prikazu nalazi se u Sleek I-Divine Ultra Matts V2 paleti. Nažalost, nije pigmentovana kako su inače Sleek senke pigmentovane, a boja malo vuče na šljivu, te shodno tome kada je nanesete deluje kao da vam je neko napravio šljivu.


2. Prva boja pripada Deborah Ombre Duo Aquamarina paletici, blago je pigmentovana i blagog je šimera, pa čak i zanemarljivog. Veoma je fina i umerena plava boja. Naredne dve boje se nalaze u The Color Workshop paleti i obe imaju zeleni podton, odnosno, za njih se može reći da su klasične tamna i svetlija tirkizna boja. Umereno su pigmentovane i veoma blagog su šimera. Poslednja u prikazu je jedna od omiljenih mi boja, teget senka sa divnim teget šimerom, što je retkost pošto je šimer mahom srebrnkast. Mesto joj pripada u Flormar Terracotta Eye Shadow Quartet paleti.


3. Prve dve boje takođe pripadaju Flormar Terracotta Eye Shadow Quartet paleti, umereno su pigmentovane, a druga ima više šimera od prve i veoma je bleda, skoro pa vuče na belo. Poslednja u nizu je prava metalik plava boja, tačno izmedju plave i sive. Fenomenalno je pigmentovana, a nalazi se u Urban Decay Naked paleti.


4. Naredna dva prikaza nalaze se u iznenađujuće dobroj paleti senki Deborah Color Symphony Explosion. Pristojno su pigmentovane, od blažeg ka malo jačem šimeru, i kao što se i vidi, u pitanju su nijanse plave. Meni najinteresantnija jeste definitivno 2. senka u 2. nizu, jer izgleda kao akrilna svetlo plava boja i daje popriličan mat izgled očima. 


Pojedinačne senke


5. Prva senka jeste Royal Blue marke Rimmel, a u okviru ponudjene kombinacije služi za konturisanje oka. Iskreno mislim da šimer senke nikako ne treba koristiti za konturu zajedno sa ostalim šimer senkama jer jednostavno previše je šimera. Solidno je pigmentovana, a između tamno sive i plave je boje. Sledeća po redu je veliko razočarenje, s obzirom da dolazi iz Lancome kolekcije, pod nazivom Garment. Ovo je klasična mornarska teget boja, ali slabije pigmentovana, i bez šimera. Potom sledi L'Oreal All Night Blue, senka veoma slična teget senci iz Flormara u prikazu 2, stim što je pigmentovanija i tamnija, kao da ima neki crni podton. Pretposlednja senka je Zepter Swissological Blue Night, jedna veoma elegantna plava senka, sa ultra finim šimerom, nešto slabije pigmentacije do duše. Poslednja je takođe jedna od mojih omiljenih, Avon Colortrend Party Girl senka, svetlija tirkizna senka sa zlatnim podtonom.


To bi bilo sve od moje trenutne kolekcije plavih senki. Verujem da će nekome biti od koristi ovaj prikaz (i uprkos slabijem svetlu na slikama i varijacijama u boji kože).

Hvala vam na poseti!


Pogledajte moj portfolio ovde.
Pridružite mi se na Fejsbuku ovde.
Pridružite mi se na Instagramu ovde.
Pridružite mi se na Tviteru ovde.

*sve fotografije u ovom blog postu su moje vlasništvo.

Related Posts

Recenzije 8913230553039159791

Постави коментар

Омогућава Blogger.

Истакнути пост

Kada James Bond bira šminku... (recenzija i brošura)

Negde u julu tekuće godine obradovao me je mejl u kojem me tim Sephora-e poziva na blogersko druženje na kojem će predsta...

Search

Editorijali (klik na sliku)

TOP 5 postova

podrška

Prati me putem Bloglovin

Prati nove objave putem email-a

About

Find me on BlogFeedNews.com

hvala vam!