Novogodišnji "look" (III deo)

Marina Bubnic 6 03:20
Drage moje,

Već smo zašle u 13. decembar. Ne znam za vas ali ja odbrojavam dane! Krenula sam sa pravljenjem spiska za poklončiće i svih daljih potrepština. Obožavam praznično raspoloženje! Ponesena takvim utiskom, opet sam se malo igrala. Ovoga puta jedan look namenjen onima koji nameravaju da novogodišnje veče provedu napolju. To podrazumeva slojevito i ne baš privlačno oblačenje, te nam preostaje da zasenimo licem. Stoga, šminka treba da bude dovoljno upečatljiva da skrene pogled sa vaše rogobatne garderobe. Govorim iz iskustva, jer sećam se ne tako davnog dočeka 2010. godine koji sam provela na -10 stepeni, na snegu, u ski odelu. Jedino što je ukazivalo da prisustvujem nekom finijem događaju bila je intenzivna, svetlucava šminka. 
Klik da se uveća!



Odlučila sam da vam prikažem plavo-belu kombinaciju, jer me podseća na sneg, a roze karmin pruža onaj dodatni "wow" efekat zbog kojeg ćete svakako biti primećeni! Za malo smireniju a opet "party" varijantu tu je srebrni karmin, koji se takođe lepo uklapa u predloženu kombinaciju. Kao što primećujete, ovoga puta glitter na sve strane. S obzirom da će oko vas biti gomila svetala, glitter će sasvim fino da obasja delove vašeg lica. 

Pa da vidimo šta sam ja ovde koristila:

1. Oči - Ovoga puta nešto malkice komplikovanije, jer ipak se Nova godina ne dočekuje svaki dan ;) Stavila sam Urban Decay Magic Primer za bazu, zatim sam Avon četkicu sa smadžerom pokvasila i njome zahvatila dobar sloj sedef bele boje pod nazivom Me, Myself and Eye iz Sleek Showstoppers palete. Možete to uraditi sa bilo kojom sedef belom bojom, ali je ključno da nakvasite četkicu. Na taj način će boja biti intenzivnija, a ovde je cilj i bio da kapak bude što belji. Čak ako želite možete da razmažete beli krejon po kapku pa onda da nanesete senku. U tom slučaju vam ne treba baza za senku. Ispod oka sam nanela jednu od mojih omiljenih boja, teget senku sa teget šimerom iz palete Flormar Terracotta Eye Shadow Quartet, a  na unutrašnji ugao njen parnjak iz iste palete, plavu senku blažeg šimera (swatch-eve pogledaj ovde). Za nanošenje senke ispod oka korišćena je ista četkica, a za ugao njen smadžer. Potom sam uz pomoć Real Techniques Accent Brush u nekoliko navrata nanela Oh So Special mat tamnije sivu senku iz gorepomenute Sleek palete kako bih dobila na intenzitetu. Ovoga puta sam nanela senku malo iznad linije kapka kako bih doprinela iluziji da je veći. To je najefektivnije kada na kapku upravo imate neku svetlu boju. Zatim je usledio onaj komplikovaniji deo - nanošenje ajlajnera. Ako primećujete, ovo nije klasičan "cat eye" stil ajlajnera. Počne se identično, povlačenjem linije od završetka donjeg dela oka, stim što se ne ide ka tome da napravite špic već da skrenete u "V" i na taj način napravite špic, a zatim odredite koliko želite da vam bude debela crta (u ovom stilu je poželjnije da bude deblja) i jednostavno zatvarate "V" time što vučete liniju paralelno već povučenoj liniji ali blago zakrivljeno. Meni se više svidja da ajlajner počinje tamo gde i trepavice počinju, pre nego da kreće od unutrašnjeg ugla oka. Često se dešava da se tokom vremena tu stvori crni krmelj (jer je šminka upala) ili da se deo izbriše pa ajlajner ostane u tragovima. Na vama je čime ćete da obojite prostor između dve linije. Ja sam bojila ajlajnerom kojim sam i povlačila crte, a za to mi je poslužio Aura Liquid Eyeliner. Veoma je intenzivan, a što je najbitnije, kada se osuši ne zateže kožu i ne krnji se. Preko njega sam nanela malo UD Magic Primera svojom Catrice Gel Eyeliner Brush (pljosnatim delom), a zatim je umakala u čarobni crni gliter (našla sam ga u mini radnji sa nakitom, kod palačinkarnice "Tata" u Bloku 34, ali ga ima i u Aleksandar Cosmetics na Zelenom Vencu). Verujem da je gliter bio namenjen noktima, ali je poslužio sasvim dobro za oči. Veoma bitna napomena - nanesite fiksator nakon nanošenja glitera! U suprotnom, krenuće da pada svuda po licu. Nakon toga, pokvasila sam RT Accent Brush i nanela intenzivnije sivu senku na luk, od kraja slova "V" pa 1/3 dužine. Na gornje trepavice je stavljena Avon Mega Effects maskara, a na donje maskara Avon Super Shock Brights u nijansi Royal Blue. Trepke su kineske, a lepak kojim su nanešene jeste Duo

(Izvor: alexandar-cosmetics.com)

2. Za obrve, pogledaj prethodni post, ovde.

3. Za lice, pogledaj prethodni post, ovde. Dve izmene u odnosu na prethodnu rutinu jesu što sam za hajlajter, i za jagodice i za ispod obrve, koristila blago plavi hajlajter iz Deborah Color Symphony palate (na slici najbliži ogledalu) a kao rumenilo NYX Desert Rose, koje opisuju kao burgundy - pink boju. I ono je dosta pigmetovano te ga treba kontrolisano naneti.

4. Usta - Ovoga puta dve varijante.  U obe varijante naneto je domaće pravljeno labelo sa ši buterom, da usta omekšaju i hidriraju se. Zatim je usledila jarko roze mini olovka za usta preko celih usta iz The Color Workshop palete (na žalost nema naziv), a preko nje najlepši sjaj za usta koji sam imala prilike da koristim, Estee Lauder Pure Color Frivolous Pink broj 49. Sjaj sadrži u sebi roze diskretne šljokice (vidi sliku), te kada ga nanesete na neku podlogu u boji ne samo da pruža jedan glamurozni izgled usnama već i bitno pojačava boju. Ako želite "statement lip", znate u buduće šta da činite ;) Za drugu opciju, uokvirila sam usta sa Estee Lauder Double Wear olovkom u nijansi 01 Pink (veoma je blaga te je pogodna za konturu za bilo koju boju) a zatim sam nanela onu predivnu srebrnu senku iz prethodnog posta, Diamonds are Forever iz Sephora Colorful 5 Palette n°6 Pale to Rich Taupe palete, uz pomoć četkice koja ide uz paletu. Preko nje je takođe išao EL sjaj za usta kako bih unela malo toplote u veoma hladan ton. 
(Izvor: bbeautilicious.com)
Ovime završavam još jedan post. Moram priznati da nikada u životu ne bih nosila ovakav roze karmin napolju, jer prosto ne volim tu boju na sebi a i ne ide na crvenu kosu. Ali, mislim da nosi u sebi čar najdivnijih slatkiša i smutija te svaki put poželim da je okusim. Uz to, veoma lepo naglašava svaka usta, samo je bitno potrefiti nijansu. 

Ako vam se svideo ovaj look i poželite da i vi uživate u magiji "frivolne roze", uz škljoc profi aparatom, možete me lako kontaktirati. Sigurna sam da ćete otići puni pozitivnih utisaka ;)

Hvala vam na poseti!



Pogledajte moj portfolio ovde.
Pridružite mi se na Fejsbuku ovde.
Pridružite mi se na Instagramu ovde.
Pridružite mi se na Tviteru ovde.

Related Posts

Makeup Looks 1540061044694369736

6 comments

Opet mi se sviđa :D
Ovo sa eyelinerom dosta dugo pokušavam postići ali ne ide pa ne ide! Frustrira me jer me inače na tom polju ruka prilično dobro sluša. Ništa, pokušat ću ponovno! :)

<3 Hvaaala :3 A sto se tice ajlajnera, ma bre ovo je jos jednostavnije.... Kreni kao da hoces obican, pa crtu kreni da povlacis po prevoju kapka i stani tamo gde ti deluje da je dobre velicine. I da, dok to radis zategni malo taj deo podizanjem obrve a spustanjem kapka... al cisto malo, da onako nabubri kapak i da mozes lakse da manevrises. Hahah nadam se da sam donekle uspela da objasnim, zvuci cudno :D

Hehe veoma mi je drago ^^ :* :*

Jako mi se svidja! Nije svakidasnje, a jako efektno, odlicno odradjeno! :D

Постави коментар

Омогућава Blogger.

Истакнути пост

Kada James Bond bira šminku... (recenzija i brošura)

Negde u julu tekuće godine obradovao me je mejl u kojem me tim Sephora-e poziva na blogersko druženje na kojem će predsta...

Search

Editorijali (klik na sliku)

TOP 5 postova

podrška

Prati me putem Bloglovin

Prati nove objave putem email-a

About

Find me on BlogFeedNews.com

hvala vam!