Novogodišnji "look" (II deo)

Marina Bubnic 19 18:52
Drage moje,

Kao što sam i najavila, iskombinovala sam još jedan novogodišnji luk za vas. Ovoga puta ima i malo štrasa, ali i igre sa hladnim i toplim tonovima. Opet nije prenaglašen, do duše malo su trepavice veće,  a može sasvim dobro da posluži za ideju za doček Nove godine.
Pa da počnemo sa nabrajanjem šta vam je sve potrebno da biste postigle ovaj izgled. Naravno, nije nužno da koristite identične proizvode, ja ovde samo nabrajam šta sam ja koristila.

1. Oči - Kao  što sam i u prethodnom postu navela, bitno je da pre nego što nanesete senku za oči, obavezno stavite nekakvu bazu. Da li će to biti baš proizvod u kategoriji baza za senku, neka masna senka koja može da posluži kao svojstvo baze, ili čak najobičniji korektor, na vama je da odlučite. Ovoga puta sam koristila masnu senku iz Maybelline Color Tattoo kolekcije, u nijansi Taupe. Senka je svetlije mat siva, ni čvrsta, niti meka, no sasvim dobro vrši funkciju baze. Nanela sam je na kapak i iznad prevoja pa skoro na pola puta između prevoja i obrve, svojom Urban Decay Karma BrushPreko je išla nijansa Frisk iz Urban Decay Naked 2 Basics palete. Potom sam ivice razmazala prstima. Zatim je usledio Avon Glimmerstick Diamonds  krejon u nijansi Sugar Plum. On je predivne ljubičaste boje sa blagim šimerom, a nanela sam ga, kao što se vidi na slici, na 2/3 linije kapka, pa u V, i ispod kapka dužinom trepavica. Na prevoj i malo iznad nanesena je predivna tamnija boja breskve sa blagim šimerom iz Deborah Color Symphony palete (na slici 3. odozgo pa na gore, u sekciji toplih tonova). To je definitivno jedna od mojih omijenih boja! Na drugom kraku slova V nanesena je boja šljive iz pomenute palete (1. po redu gore, u sekciji roze tonova). Potom je usledio mali eksperiment - na ugao oka pa do završetka Avonovog krejona  stavila sam Golden Rose metalik sivi ajlajner, ali mi je zadelovao kao nedovoljan pa sam ipak taj deo oko oka popunila nestvarnom metalik sivom bojom sa dosta šimera, pod nazivom Diamonds are Forever iz Sephora Colorful 5 Palette n°6 Pale to Rich Taupe (ova nijansa se može naći i kao mono senka). Ispod obrva je stavljen hajlajter iz Sleek Makeup Blush 3 palete u nijansi Lace, uz pomoć Real Techniques Base Brush. Na donje trepavice stavljen je deblji sloj maskare iz Avon kolekcije Super Shock Brights u nijansi Violet, a na gornje Avon Super Shock u nijansi Black. Takođe su usledile gušće kineske trepavice uz Duo lepak.
(izvor: guadagnonline-bionda76.blogspot.com)
2. Za obrve, pogledaj prethodni post, ovde.

3. Za lice, pogledaj prethodni post, ovde. Dve izmene u odnosu na prethodnu rutinu jesu što sam ovoga puta napravila losion za hidriranje, od čaja kamlice sa dodatkom glicerina, i što sam nanela i rumenilo iz pomenute Sephora palete (najtamnije od četiri sa slike). Rumenilo je tamne breskva boje i veoma je pigmentovano, te ga treba kontrolisano staviti. Inače ide prelepo uz klasik bež ten kao što je moj.

4. Usta - I ovoga puta sam nanela svoju grožđanu mast sa mentom kako bih omekšala i hidrirala usta. Potom je usledio Golden Rose karmin u boji svetlo lila (na slici više vuče na roze, ali u stvari ima plavi podton), a pod brojem 118. Zaista prelepa nesvakidašnja boja. Četkica koju sam koristila ovde pripada Avonovoj kolekciji od pre 5-6 godina. Meni je kao nova i dalje, toliko su je dobro napravili. Potom, stavila sam malo hajlajtera, iz gorepomenutog seta, na "kupidonov luk", i na donju usnu po sredini kako bi usta ispala punije.

(izvor: goldenrosestore.com.tr)
Toliko od mene za ovaj post, nadam se da vam se dopao, a uskoro sledi i novi look. Ako kojim slučajem imate neku ideju šta bih mogla da predstavim sledeći put, slobodno je iznesite u komentarima. Ako poželite da vam uradim ovaj look, i dobijete još i profi fotku kao uspomenu (sa dobrim aparatom i profi rasvetom), ne oklevajte da mi se javite.  Uverena sam da biste bili više nego zadovoljni ;)

Hvala vam na poseti!


Pogledajte moj portfolio ovde.
Pridružite mi se na Fejsbuku ovde.
Pridružite mi se na Instagramu ovde.
Pridružite mi se na Tviteru ovde.

Related Posts

Makeup Looks 6730204685666210905

19 comments

Lepo:-) Sutra u potragu za ovim ruzem:-)

Hihih hvala puno <3 Obavezno, ruž je fenomenalan! Videla sam Golden Rose postavku u Velikom Liliju na kraju Kneza, te proveri možda ga tamo ima. Javi utiske ^^

super mi je ovaj look, baš ti lijepo pristaje :)

super post! Dopada mi se karmin i to bas!

Follow for follow? :)))

tineasbeautyplace.blogspot.com

Hvala dušo, drago mi je da ti se sviđa! :3

Obje verzije tvog novogodišnjeg looka su mi odlične, neće biti na odmet škicnuti na ove postove još koji put prije spremanja za doček :)

Veoma mi je drago da to čujem :3 Hvala ti najlepše! <3

Ihh :D Hvala ti draga puno na lepim rečima <3

Постави коментар

Омогућава Blogger.

Истакнути пост

Kada James Bond bira šminku... (recenzija i brošura)

Negde u julu tekuće godine obradovao me je mejl u kojem me tim Sephora-e poziva na blogersko druženje na kojem će predsta...

Search

Editorijali (klik na sliku)

TOP 5 postova

podrška

Prati me putem Bloglovin

Prati nove objave putem email-a

About

Find me on BlogFeedNews.com

hvala vam!