Novogodišnji "look" (I deo)

Marina Bubnic 12 23:25
Drage moje,


Ja sam u prazničnom raspoloženju poodavno; listam slike ukrasa i planinskih koliba po Pinterestu, pijem vino i jedem kokice, što mi je trenutno sasvim dovoljno da budem srećna. S obzirom da je moje društvo lenjo, ovaj petak me vezuje za dom. Iako nisam nameravala da danas pišem blog, sasvim se fino potrefilo, jer upravo u trenutku dokolice palo mi je na pamet da bih mogla da počnem da radim serije novogodišnjih make up ideja. Iako nam ne deluje tako, novogodišnje veče je blizu. Svi ćemo imati brdo što nužnih, što neželjenih obaveza, a ipak ne smemo zapustiti sebe. Možda je nekima to veče kao i svako drugo, i ne pridaju značaj nekom posebnom izgledu za tu priliku. Ovaj predlog je za sve one koji vole da unesu malo glamura u svoj novogodišnji izgled. Žao mi je što nisam u prilici da napravim video tutorijal, to bi sigurno više značilo, ali mnogi faktori trenutno utiču na to. Jedan od njih je i loš aparat, stoga izvinjavam se i na slabijim slikama. No, nadam se da ćete dobiti neku generalnu ideju sta sam ovde radila.


Izgled koji se nalazi iznad nazvaću Purpurni glam. Kao što vidite, nema šljoka kao ni preteranog šimera. Lično nemam ništa protiv navedenog, samo smatram da je moguće da jedan look bude novogodišnji i bez toga. Ovaj izgled je za sve one koji se ne plaše da malo eksperimentišu sa bojama koje nisu crna, bela i zlatna.  Ako imate plavi sedef krejon, ohrabrujem  da njega stavite umesto crnog! Moj je nažalost potrošen. Kombinacije mogu biti razne. Ovu sam odabrala jer dobro ide uz moju boju očiju, jer volim te boje, a  i haljinica (ne vidi se najbolje na slici) mi je boje purpura. 

Sledi prikaz korišćenog materijala:

1. Oči - stavila sam obaveznu bazu za senku u vidu Urban Decay Magic Potion, obožavam je jer zaista drži senku ceo dan i onemogućava pojavljivanje linija koje su neminovne nakon dužeg nošenja senke. Potom sam stavila jači sloj Villan senke iz Sleek Ultra Mattes V2, preko celog kapka i malo iznad prevoja, svojom Avon četkicom sa smadžerom. Zatim sam ublažila deo iznad prevoja Bohemian senkom iz Sleek Showstoppers palete svojom Real Techniques Base Brush. Na ugao oka išla je senka iz Sleek The Original palete, no nikako ne mogu da nađem kako se zove. Rećićemo br.4 iz gornjeg reda. Za taj deo koristila sam Real Techniques Accent Brush (odlična četkica za taj deo, a dobro se pokazao i smadžer na donjem delu Avonove četkice za senku). Dalje, na sredinu kapka i u istoj ravni na donji deo oka stavila sam predivnu Sunset senku iz već pomenute Sleek Showstoppers palete (jedna od mojih omiljenih boja ikada, boje je izbledele jagode sa jako malo šimera, i prelepo stoji svim bojama očiju). Ispod obrva, zatim, stavila sam malo hajlajta iz Sleek Makeup Blush u nijansi Lace seta. Maskara koju sam upotrebila za trepavice jeste moja omiljena "vanzemaljac" maskara, Avon Mega Effects. Ako je niste do sada probali, učinite to što pre! Trepavicama daje i volumen i dužinu. Jedina mana je što joj spada poklopac pa se brzo suši i ponekad četkica zahvati previše sadržaja u tubi. Trepavice su neke iz kineskog butika, srednje gustine, dužih i kraćih kraka. Iskreno ne volim da bacam pare na trepavice, i uvek nadjem odgovarajuće jednokratne trepavice za male pare. ALI, veoma je bitno da ako kupujete jeftine trepavice koristite dobar lepak, a NIKAKO onaj koji ide u kutijici sa njima. Moj izbor lepka je čuveni DUO, a možete ga naći za 600 din. u Ušću na NYX štandu. Mali savet, čekajte 40 sekundi da se lepak prosuši pa tek onda lepite!


2. Za obrve, pogledaj prethodni post, ovde.

3. Lice - Prvo, kako bih očistila i hidrirala lice, na parče vate sam naprskala lešnikovo nerafinisano hladno ceđeno ulje, zatim stavila na lice na minut i po peškirić natopljen vrelom vodom kako bi se lice prokrvilo. Trenutno mi je ponestalo sastojaka za losion, pa koristim ovu varijantu. Moja koža je masna, dok su samo male površine umereno suve. Ovo ulje omekšava kožu i reguliše lučenje masnoće, stoga, bolje je od bilo koje industrijske kozmetičke podloge za lice (pisaću poseban post o nezi kože putem prirodne kozmetike). Potom, nanela sam na lice Rimmel Stay Matte u nijansi Sand svojim Real Techniques Miracle Complexion Sponge. Zaista odličan sunđer jer ima kako valjkasti, tako i ravan i kupast deo te se može koristiti za ravnomerno nanošenje pudera po celom licu. Za konturisanje lica i hajlajt poslužio mi je gore pomenuti Sleek Makeup Blush set, kao i Real Techniques Contour Brush, koju ja volim da koristim za sve vrste pudera. Fenomenalna je! Obično završim lice matirajućim puderom i fiksatorom za šminku, ali sada nije bilo potrebe. Vama savetujem da za izlazak nikako to ne zaboravite da nanesete.

4. Usta - Usta sam dobro utrljala grožđanom mašću koju sama pravim. Neverovatno hrani usta i čini ih mekšim. Zatim sam nanela olovku za usta preko celih usta u nekoj meso roze boji iz Deborah Color Symphony palete, a potom Avon Beige Nude karmin. Ako želite da vam karmin potraje na ustima, nanesite četkicom puder za finiš, pa preko toga još jedan sloj karmina. Lično ne volim gloseve, ali verujem da bi i glossy varijanta išla lepo na ovu kombinaciju.

To bi bilo to za ovaj post. Uskoro sledi nova kombinacija, koja će možda nekima više odgovarati. Ako poželite da vam uradim ovaj look na isti način kao i sebi, i dobijete još i profi fotku kao uspomenu (sa dobrim aparatom i profi rasvetom), ne oklevajte da mi se javite. Uverena sam da biste bili više nego zadovoljni ;)

Hvala vam na poseti!


Pogledajte moj portfolio ovde.
Pridružite mi se na Fejsbuku ovde.
Pridružite mi se na Instagramu ovde.
Pridružite mi se na Tviteru ovde.

Related Posts

Makeup Looks 4017487021947713329

12 comments

Baš mi se dopada! Ja sam postala opsednuta burgundy senkama u kombinaciji sa tirkiznim ajlajnerom :D

E pa svaka čast! Volim da čujem da se eksperimentiše sa tako divnim bojama :)

Super je. Bas ti lepo stoji. Svaka cast :) A i dobrodosla u blogerski svet :D

Hvala draga puno i na lepim željama i na lepim rečima <3

Zaboravih da te pitam koji ajlajner koristiš? Videla sam neke lepe Golden Rose metalik u bojama. Ja imam srebrni i baš je dobar.

Super ti stoji! Ako se ne varam i ti si fan Pearl Jama? :D

Hahaha too sestro :D Jesam ^_^ Pitala sam se da li će neko da prokomentariše xD P.s. Hvala ti punoo <3

o moj boze! Predivno! <3

tineasbeautyplace.blogspot.com

Постави коментар

Омогућава Blogger.

Истакнути пост

Kada James Bond bira šminku... (recenzija i brošura)

Negde u julu tekuće godine obradovao me je mejl u kojem me tim Sephora-e poziva na blogersko druženje na kojem će predsta...

Search

Editorijali (klik na sliku)

TOP 5 postova

podrška

Prati me putem Bloglovin

Prati nove objave putem email-a

About

Find me on BlogFeedNews.com

hvala vam!